Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Απάντηση μαθητή στις «απειλές», επειδή συμμετείχε σε κατάληψη για την Μακεδονία.

Απάντηση μαθητή στις «απειλές», επειδή συμμετείχε σε κατάληψη για την Μακεδονία.
Είμαι μαθητής του 2ου Γυμνασίου Βούλας Αττικής. Την Τρίτη 29-01-2019 ξεκινήσαμε κατάληψη στο σχολείο μας για συμπαράσταση των υπόλοιπων σχολείων και ως διαμαρτυρία για την Μακεδονία. Η διάρκεια της κατάληψης αυτής ήταν μία ώρα και κάτι.
Σε εκείνο το διάστημα οι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, όπως και ένας ΚΥΡΙΟΣ  που εκπροσωπούσε το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, προσπαθούσαν να μας μεταπείσουν να ανοίξουμε τις πόρτες του σχολείου. Με αυτή την επιστολή θέλω να απαντήσω σε όλα τα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ τους ένα προς ένα:


«ΚΑΛΩ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ»: Έγινε μπαμπούλας η αστυνομία που θα συλλάβει μαθητές, γιατί γεννήθηκαν στην Ελλάδα και θέλουν να συνεχίσουν την ζωή τους στην Ελλάδα που παρέλαβαν (!!!)
«ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΗΝΥΣΕΙΣ»: Θα μηνύσουν τα παιδιά που μέχρι εχθές οι ίδιοι διδάσκανε να είναι περήφανα για την ιστορία των προγόνων τους και σήμερα την διαγράφουν (!!!)
«ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΕΚΔΡΟΜΗ»: Έχουμε αποκλειστεί από εκδρομή γιατί δεν είχατε πολλούς συνοδούς καθηγητές και λέτε να μας πειράξει τώρα που οι λόγοι έχουν να κάνουν με την πατρίδα μας; (!!!)
«ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ» (???): Πόσες φορές δεν μπορέσατε να δουλέψετε από απεργίες, εκλογές κλπ των εκπαιδευτικών; (!!!)
«ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ» (?): Δεν έχουμε ανάγκη να χάσουμε ΚΑΙ άλλες ώρες μαθημάτων, μιας και από την αρχή της σχολικής χρονιάς αυτό το έχει αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας που δεν είχε στείλει καθηγητές σε κάποια μαθήματα, με αποτέλεσμα να σχολάμε 12:20,το έχουν αναλάβει κάποιοι καθηγητές που λείπουν αρκετές φορές τον μήνα, το έχουν αναλάβει οι απεργίες των καθηγητών, οι εκλογές, οι συνελεύσεις, τα σεμινάρια....
«ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ»: Εσείς που γνωρίζετε την ιστορία και έχετε διορισθεί για να την διδάσκετε, πως την διδάσκετε?
«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ» (?): Δημοκρατία σημαίνει να αναπτύσσω ελεύθερα πρωτοβουλίες χωρίς οι πράξεις μου να καταπιέζουν τους άλλους, ούτε να περιορίζουν τα δικαιώματα τους. Κυρίως, όμως, δημοκρατία σημαίνει να μην είμαι αδιάφορος πολίτης, να ενδιαφέρομαι όχι μόνο για το προσωπικό μου συμφέρον, αλλά και για την πρόοδο της κοινωνίας και της χώρας μου.
Αφού η δημοκρατία ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στον καθηγητή Μου να με διδάσκει ότι ΔΕΝ υπάρχει Θεός και η μόνη ανώτατη εξουσία είναι ο άνθρωπος, πρέπει να μου ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ να προφυλάξω τις ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ  μου.
Αλλιώς το πολίτευμα γίνεται ολιγαρχικό ή τυραννικό.
Η κατάληψη μας δεν είχε σκοπό να προκαλέσει ούτε ζημιές, ούτε βανδαλισμούς, μιας και κανένας από εμάς δεν έχει πάρει μέρος σε διαμαρτυρίες που σπάνε, καταστρέφουν ξένες περιουσίες και καίνε χρόνια τώρα το κέντρο της Αθήνας.
Απόδειξη ότι ζητήσαμε 10 λεπτά πριν ανοίξουμε τις πόρτες να μαζέψουμε ότι είχαμε μετακινήσει σε άλλη θέση.
Όταν σε 2-3 χρόνια με καλέσουν στρατιώτη, θα με μάθουν να υπηρετώ την πατρίδα...ενώ τώρα στα 14 με αναγκάζουν να την εγκαταλείψω..
Ποιές πρέπει να είναι οι αξίες και τα ιδανικά μου κύριοι καθηγητές μου?
«Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην», είχε πει ο Μέγας Αλέξανδρος και πολύ λυπάμαι που δεν μπορώ να το ασπαστώ.
Ξέρω ότι θα στοχοποιηθώ, αλλά δεν με ενοχλεί για μια φορά να μην πάρω έπαινο.. μιας και όπως λένε πολύ καθηγητές μου, δεν έχει αξία η βαθμολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...