Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΑΣ


Είναι γνωστό πως οι κομμουνιστές της Κύπρου ήταν πάντα πολέμιοι του Ελληνισμού . Αντιδρούσαν σε οτιδήποτε αποδείκνυε και προωθούσε την Ελληνικότητα της Κύπρου ενώ παράλληλα καλλιεργούσαν την λεγόμενη κυπριακή συνείδηση .
Στις μέρες μας , κυβερνούν την Κύπρο ! Αυτό τους δίνει την δυνατότητα να κάνουν πραγματικότητα τα δόλια σχέδιά τους .
Στο στόχαστρο του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται η Ελληνική νεολαία της Κύπρου που πάντοτε τροφοδοτούσε με αγωνιστές το Έθνος . Να μην ξεχνούμε την προσφορά της στον αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α. και το ότι πρώτα στην Μεγαλόνησο δημιουργήθηκε η μαθητική παράταξη της Εθνικής Φωνής Ελληνόψυχων Νέων .
Συγκεκριμένα , στις 27 Αυγούστου ,ο Υπουργός Παιδείας έστειλε εγκύκλιο στους διευθυντές της Τεχνικής , Μέσης και Δημοτικής Εκπαίδευσης όχι βέβαια γιά το πως να ενδυναμώσουν το αγωνιστικό φρόνημα των μαθητών και μαθητριών τους , ούτε βέβαια γιά την λαμπρή Ελληνική ιστορία ή έστω γιά τον αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α. , αλλά υπέρ της ...κουλτούρας συμβίωσης με τους τουρκοκυπρίους !
Με την εγκύκλιο, το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους εκπαιδευτικούς στις πιο κάτω δραστηριότητες:

1. Ενδοσχολικές Δραστηριότητες:
* Ανάληψη εργασιών στα πλαίσια των μαθημάτων που να αναφέρονται σε θέματα όπως κοινή συμβίωση, επιτεύγματα, κοινοί αγώνες, επαγγέλματα, αρχιτεκτονική - κατοικία, διατροφικές συνήθειες, μουσική, χορός, ελεύθερος χρόνος, παιχνίδια, τρόποι διασκέδασης κ.ά., που να αγγίζουν και τις δύο κοινότητες.
* Ανάληψη εργασιών που να έχουν σχέση με το μέλλον, όπως πιθανές δυσκολίες συμβίωσης και πώς θα αντιμετωπιστούν.
* Ανάληψη εξειδικευμένων εργασιών από μαθητές των Λυκείων που διδάσκονται την τουρκική γλώσσα, σχετικά με τη σύγκριση των δύο γλωσσών, την αλληλεπίδρασή τους, κτλ.
* Δημιουργία Ομίλου Δραστηριοτήτων, που θα προωθεί την ειρηνική συνύπαρξη, τον αμοιβαίο σεβασμό και τη συνεργασία Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων.
*Διοργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων ή εκθέσεων δικοινοτικού περιεχομένου, όπου κάθε ομάδα ή κοινότητα μπορεί να προβάλει τη δική της κουλτούρα, καθώς και στοιχεία από την κοινή μας πολιτιστική κληρονομιά (χορός, μουσική, θέατρο, ζωγραφική, τραγούδι).
* Διοργάνωση διαγωνισμών (π.χ. εκθέσεις ιδεών, τέχνης, φωτογραφίας) σχετικά με τις επαφές των δύο κοινοτήτων.
2. Διδακτική Πράξη:
*Διδασκαλία τουρκοκυπριακών λογοτεχνικών και άλλων κειμένων, που προάγουν την καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συνύπαρξης των δύο κοινοτήτων στα πλαίσια των δράσεων των ομίλων, της βιβλιοθήκης, κτλ.
Ένταξη έργων Τουρκοκύπριων λογοτεχνών ως παράλληλα κείμενα.
3. Εξωσχολικές δραστηριότητες με εμπλοκή εκπαιδευτικών και μαθητών:
* Διοργάνωση μαθητικών συνεδρίων με περιεχόμενο που θα προωθεί το πνεύμα της ειρηνικής συνύπαρξης, αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων (είτε σε σχολεία, είτε σε διάφορα σημεία επαφής, όπως το Λήδρα Πάλας και η Πύλα)
* Διοργάνωση κοινών προγραμμάτων επιμόρφωσης Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων εκπαιδευτικών, και γενικότερα επαφών που να συνεισφέρουν στη δημιουργία κοινών εμπειριών και προσεγγίσεων (είτε σε σχολεία είτε σε διάφορα σημεία επαφής, όπως το Λήδρα Πάλας και η Πύλα).
* Συναντήσεις γνωριμίας εκπαιδευτικών και μαθητών (αθλητικές ημερίδες, συμμετοχή σε κοινά συνέδρια και σεμινάρια στην Κύπρο και το εξωτερικό, συμμετοχή σε σχολικές εκδηλώσεις, κτλ.)
* Συμμετοχή εκπροσώπων των δύο κοινοτήτων σε ευρωπαϊκές δράσεις και προγράμματα.
* Δημοσιεύσεις σε μαθητικά έντυπα
Η ενέργεια αυτή του απροκάλυπτα πλέον μισέλληνος υπουργού Ανδρέα Δημητρίου ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στον εκπαιδευτικό κόσμο .
Η Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Ελένη Σεμελίδου ανέφερε ότι η Οργάνωση αναμένει διευκρινίσεις για το όλο θέμα από τον ίδιο τον Υπουργό. Τόνισε επίσης ότι η εισβολή είναι γεγονός που έχει καταγραφεί στην ιστορία και τα κατεχόμενά μας εδάφη υπάρχουν .
Ο εκπαιδευτικός Γεώργιος Σέρτης, δήλωσε στο «Ράδιο Πρώτο» ότι ο Υπουργός Παιδείας εκτός από το ότι αγνοεί την πρόσφατη ιστορία της Κύπρου, «παίρνει τις εισηγήσεις του Γραφείου Παιδείας του ΑΚΕΛ και τις εμφανίζει ως υπουργικές εγκυκλίους». Ο κ. Σέρτης μίλησε για το μοναδικό Υπουργό Παιδείας, που εφαρμόζει κομματική πολιτική και ούτε καν προεκλογικό πρόγραμμα Κυβέρνησης.
Αναρωτήθηκε επίσης «εάν οι εκπαιδευτικοί της Κύπρου, που κατάφεραν τόσα χρόνια να κρατήσουν την Εκπαίδευση του τόπου στο "Δεν Ξεχνώ" και στη μνήμη των κατεχομένων, συζητούν τώρα τέτοιες εγκυκλίους και μάλιστα χωρίς να δώσουν οι ίδιοι την κατεύθυνση στον Υπουργό, τότε ποιοι είναι αυτοί που θα πρέπει να αντιδράσουν;».
Ο Πρόεδρος της «Αλλαγής» Δημήτρης Ταλιαδώρος ανέφερε ότι πριν από την έκδοση της συγκεκριμένης εγκυκλίου, ο κ. Δημητρίου όφειλε πρώτα να εξασφαλίσει την ελεύθερη εκπαίδευση των παιδιών στο Ριζοκάρπασο, καθότι τα βιβλία που το Υπουργείο αποστέλλει ελέγχονται από το κατοχικό καθεστώς και πολλές φορές λογοκρίνονται. Επίσης, ο κ. Ταλιαδώρος είπε ότι η ελληνική παιδεία στην Κύπρο δεν υπήρξε ποτέ σοβινιστική και δεν καλλιέργησε μένος για κανέναν.
Την προσπάθεια άλωσης της Ελληνικής συνειδήσεως των μαθητών μας , κατακεραυνώνουν έγκριτοι δημοσιογράφοι όπως ο Σάββας Ιακωβίδης του οποίου το άρθρο στην εφημερίδα ΣΗΜΕΡΙΝΗ με τίτλο << Τα παιδιά μας δεν θα καταντήσουν ΕΔΟΝόπουλα >> παραθέτουμε αυτούσιο :

ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
TΟΥ ΣΑΒΒΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ
« Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ παιδεία μας δεν μπορεί να μετατρέπεται σε κομματικό παίγνιο. Ο Υπουργός Παιδείας, παραγνωρίζοντας πλήρως την ιστορία της, επιχειρεί να βάλει το αμάξι μιας κομματικά κατευθυνόμενης επαναπροσέγγισης μπροστά από τα άλογα της άρσης, πρώτα, της τουρκικής κατοχής. Με εγκύκλιό του προς τους εκπαιδευτικούς εξηγεί πως πρώτος στόχος της χρονιάς είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης, αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων, με στόχο την απαλλαγή από την κατοχή και την επανένωση της πατρίδας και του λαού μας. Πρόκειται για απίστευτο άλμα παραλογισμού. Αυτά θα καταργήσουν την κατοχή και θα επανενώσουν την πατρίδα μας; Μα, δεν είναι ο Πρόεδρος Χριστόφιας που, μόλις χθες, συναντήθηκε ξανά με τον κατοχικό Ταλάτ για να λύσουν το Κυπριακό, με στόχο την απαλλαγή της Κύπρου από τον Αττίλα; Με απλά λόγια, για να μη νομίζει ούτε ο Υπουργός ούτε κανείς άλλος ότι μπορούν να εκλαμβάνουν τους πολίτες ως εσμό ηλιθίων: Η πολιτική και οι πολιτικοί θα λύσουν -αν το λύσουν...- το Κυπριακό, όχι οι εκπαιδευτικοί, όχι οι μαθητές.
Επειδή η απόφαση του Υπουργού όζει ΑΚΕΛικής υποβολής, ερωτάται: Θα κομματικοποιήσει την παιδεία; Θα κτίσει τη νέα γενιά και τη νέα φουρνιά ΕΔΟΝόπουλων; Τι διημείφθη στις ομάδες εργασίας για το θέμα της παιδείας; Αν υπήρξε συμφωνία, αυτή πρέπει να επικυρωθεί από τους Χριστόφια - Ταλάτ. Και να ενημερωθεί επίσημα ο κυπριακός λαός αν την εγκρίνει, στα πλαίσια μιας συνολικής λύσης. Άρα, γιατί ο Υπουργός Παιδείας προτρέχει; Αν δεν υπήρξε συμφωνία, τότε γιατί αποφασίζει μονόδρομα να υιοθετήσει μια κομματική πολιτική, χωρίς ανταπόδοση και χωρίς αμοιβαιότητα από την τουρκική πλευρά; Έχουμε την εντύπωση πως ο Υπουργός δεν συνειδητοποιεί τα ολέθρια αποτελέσματα αυτής της βεβιασμένης και αστόχαστης πολιτικής. Οι εκπαιδευτικοί, θα συζητούν ή όχι για την τουρκική κατοχή; Θα επισημαίνουν τους φοβερούς κινδύνους από τον εποικισμό; Θα μιλούν στους μαθητές για τις τρομακτικές καταστροφές, που οι Τούρκοι προκάλεσαν στην πολιτιστική μας κληρονομιά; Ή το απαγορεύουν οι... «7 σοφοί»;
Θα τους πουν για τις 550 εκκλησιές μας, που οι Τούρκοι μετέτρεψαν σε στάβλους, αποθήκες, δισκοθήκες, μπαρ; Θα μιλούν για τους εγκλωβισμένους μαθητές στην Καρπασία; Προχθές, ο βουλευτής της ΕΔΕΚ, Γ. Βαρνάβα, κατήγγειλε πως οι κατοχικές αρχές εμποδίζουν την επάνδρωση του δημοτικού και του γυμνασίου Ριζοκαρπάσου. Οι εκπαιδευτικοί θα εξηγούν γιατί οι εγκλωβισμένοι μαθητές έχουν λειψά βιβλία, επειδή οι κατοχικές αρχές σκίζουν ολόκληρες σελίδες από αυτά; Τι να πουν στους μαθητές τους για το «δεν ξεχνώ»; Να το... ξεχάσουν; Πώς να δικαιολογηθούν για το «γνωρίζω και δεν ξεχνώ»; Ούτε να γνωρίσουν ούτε να θυμούνται; Και καλά, οι μαθητές μας να γνωρίσουν σοβαρούς Τ/κ συγγραφείς. Τα Τ/κυπριόπουλα, όμως, θα μάθουν, π.χ., για τον Μόντη, που καλεί τον Γερο-Πενταδάκτυλο να αποσείσει τους κατακτητές; Ή μήπως ο Μόντης είναι... άθλιος εθνικιστής; Πού είναι η αμοιβαιότητα προσπαθειών και δράσεων;
Η ελληνική παιδεία είναι ανθρωπιστική και οικουμενική. Δεν είναι ούτε ρατσιστική ούτε εθνικιστική. Είναι φανερό πως, υπήκων σε καθαρά ΑΚΕΛικές εντολές, ο Υπουργός κομματικοποιεί την παιδεία, αποθωρακίζει τα παιδιά μας από στοιχειώδεις αρχές και αρετές, στομώνει τις εθνικές και ιστορικές αντιστάσεις τους και ετοιμάζει τα νέα ΕΔΟΝόπουλα, στο όνομα μιας μονόδρομης ειρηνικής συμβίωσης και ενός μονόπλευρου σεβασμού. Οι εκπαιδευτικοί θα σιωπήσουν; Θα συνεργήσουν στην κομματικοποίηση της παιδείας και στην εθνική αποστράτευση των παιδιών μας; Οι γονείς θα παρακολουθούν απαθώς την αρξάμενη λαίλαπα;»
Είναι φανερό πως ο Ελληνισμός της Κύπρου μπαίνει σε μεγάλες περιπέτειες αφού εκτός από τους εξωτερικούς εχθρούς υπάρχει και ο Δούρειος Ιππος της διακυβέρνησης του ΑΚΕΛ.

Η νεολαία της Κύπρου και οι Έλληνες το γένος εκπαιδευτικοί μας ,καλούνται σε αγώνα αντίστασης και ανυπακοής στα σχέδια αφελληνισμού της Μεγαλονήσου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...