Το υπουργείο Παιδείας της Κύπρου αντί να δυναμώνει το αγωνιστικό φρόνημα της Ελληνικής νεολαίας , φροντίζει να απομακρύνει τους μαθητές και μαθήτριες της Μεγαλονήσου από τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία.
Πρώτιστος στόχος του Υπουργού Παιδείας είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης , αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ε/Κ και τ/κ .!!
Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής έγινε προσπάθεια να διοργανωθεί συζήτηση σε σχολείο των Κοκκινοχωρίων με την συμμετοχή δύο τουρκοκυπρίων επαναπροσεγγιστών . Όταν οι προθέσεις του Υπουργείου έγιναν γνωστές , οι κάτοικοι των Κοκκινοχωρίων αντέδρασαν έντονα με αποτέλεσμα ο ένας εκ των τ/κ ομιλητών να δηλώσει << άρρωστος >> . Ως αποτέλεσμα η εκδήλωση δεν έγινε .
Η αντίδραση των Ελλήνων της Κύπρου δεν αποθάρρυνε τον ... ακατάβλητο Υπουργό Παιδείας .
Αυτήν την φορά μοιράστηκε ερωτηματολόγιο στους μαθητές του Λυκείου Αποστόλου Μάρκου στην Λευκωσία με σκοπό τον εξωρα΄ι΄σμό των τ/κ .
Τα ερωτήματα ήταν διατυπωμένα με τέτοιο τρόπο από την φιλόλογο Άντρη Χαραλάμπους έτσι ώστε , όπως και να απαντούσαν οι μαθητές ,να εξαχθούν θετικά συμπεράσματα για τους τουρκοκυπρίους .
Παραθέτουμε τις ερωτήσεις .Οι περισσότερες έπρεπε να απαντηθούν με ΝΑΙ η ΟΧΙ:
1) Είσαι αγόρι ή κορίτσι;
2) Οι γονείς σου είναι πρόσφυγες ;
3) Έχεις συναντήσει ή συνομιλήσει ποτέ σου με Τ/Κ;
4) Έτυχε ποτέ να συζητήσεις για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
Αν ναι, με ποιους; ΦΙΛΟΙ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΛΛΟ.
5) Ενημερώνεσαι μέσω των ΜΜΕ για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
6) Πιστεύεις ότι το σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας παρέχει αρκετό υλικό για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
7) Γνωρίζεις ότι οι πρώτοι τουρκοκυπριακοί πυρήνες πληθυσμού δημιουργήθηκαν τον καιρό της τουρκοκρατίας;
8) Γνωρίζεις ότι Ε/Κ και Τ/Κ συμβίωναν ειρηνικά και έκαναν κοινούς κοινωνικούς αγώνες;
9) Γνωρίζεις ότι κάποτε Ε/Κ και Τ/Κ ζούσαν ειρηνικά στις ίδιες περιοχές με ίσα δικαιώματα;
10) Ξέρεις ότι στα 350 από τα 500 χωριά που είχε κάποτε η Κύπρος ζούσαν μαζί Ε/Κ και Τ/Κ;
11) Γνωρίζεις ότι οι Τ/Κ συμμετείχαν με υπουργούς και στα άλλα όργανα του κράτους από το 1960-1963;
12) Γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλοί Τ/Κ αγνοούμενοι και πρόσφυγες μετά τις διακοινοτικές διαταραχές του 1963-1964, το 1967 και το 1974;
13) Πιστεύεις ότι πρέπει ν' αρχίσουν να γίνονται αλλαγές στην Εκπαίδευση για να είμαστε έτοιμοι σε περίπτωση συμβίωσης με τους Τ/Κ;
14) Γνώριζες ότι από το 1963-1974 οι Τ/Κ ήταν αποκλεισμένοι σε πολύ μικρή έκταση γης;
15) Σε περίπτωση επίλυσης του Κυπριακού πιστεύεις ότι η συμβίωση των δύο κοινοτήτων μπορεί να είναι αρμονική;
16) Θα αναγνώριζες το δικαίωμα στους Τ/Κ να συμμετέχουν στην κυβέρνηση ως ισότιμα μέλη του κυπριακού κράτους;
17) Σε περίπτωση διοργάνωσης εκδήλωσης με στόχο τη γνωριμία Ε/Κ και Τ/Κ μαθητών θα παρευρισκόσουν;
18) Θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα αν υπήρχαν Τ/Κ στην τάξη σου;
19) Πιστεύεις ότι οι Τ/Κ θέλουν να επιλυθεί το κυπριακό πρόβλημα;
Η απαράδεκτη αυτή ενέργεια ξεσήκωσε πολλές αντιδράσεις μεταξύ καθηγητών , μαθητών , και γονέων οι οποίοι καταδίκασαν την προσπάθεια καλλιέργειας κλίματος ενοχής στους Έλληνες μαθητές για τα <<δεινά που υπέφεραν>> οι τ/κ .
Όλα τα παραπάνω , είχαν σαν αποτέλεσμα την συσπείρωση των Εθνικών δυνάμεων στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ .
Μάλιστα δεν ήταν καθόλου τυχαίο το σύνθημα <<ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ , ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ >> που ακούστηκε στην πορεία Τιμής και Μνήμης για τους ήρωες των Ιμίων , την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου , στην Λευκωσία , από τον πυρήνα Νεολαίας της ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ .
Πρώτιστος στόχος του Υπουργού Παιδείας είναι η καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης , αμοιβαίου σεβασμού και συνεργασίας Ε/Κ και τ/κ .!!
Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής έγινε προσπάθεια να διοργανωθεί συζήτηση σε σχολείο των Κοκκινοχωρίων με την συμμετοχή δύο τουρκοκυπρίων επαναπροσεγγιστών . Όταν οι προθέσεις του Υπουργείου έγιναν γνωστές , οι κάτοικοι των Κοκκινοχωρίων αντέδρασαν έντονα με αποτέλεσμα ο ένας εκ των τ/κ ομιλητών να δηλώσει << άρρωστος >> . Ως αποτέλεσμα η εκδήλωση δεν έγινε .
Η αντίδραση των Ελλήνων της Κύπρου δεν αποθάρρυνε τον ... ακατάβλητο Υπουργό Παιδείας .
Αυτήν την φορά μοιράστηκε ερωτηματολόγιο στους μαθητές του Λυκείου Αποστόλου Μάρκου στην Λευκωσία με σκοπό τον εξωρα΄ι΄σμό των τ/κ .
Τα ερωτήματα ήταν διατυπωμένα με τέτοιο τρόπο από την φιλόλογο Άντρη Χαραλάμπους έτσι ώστε , όπως και να απαντούσαν οι μαθητές ,να εξαχθούν θετικά συμπεράσματα για τους τουρκοκυπρίους .
Παραθέτουμε τις ερωτήσεις .Οι περισσότερες έπρεπε να απαντηθούν με ΝΑΙ η ΟΧΙ:
1) Είσαι αγόρι ή κορίτσι;
2) Οι γονείς σου είναι πρόσφυγες ;
3) Έχεις συναντήσει ή συνομιλήσει ποτέ σου με Τ/Κ;
4) Έτυχε ποτέ να συζητήσεις για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
Αν ναι, με ποιους; ΦΙΛΟΙ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΛΛΟ.
5) Ενημερώνεσαι μέσω των ΜΜΕ για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
6) Πιστεύεις ότι το σχολικό εγχειρίδιο της Ιστορίας παρέχει αρκετό υλικό για τις σχέσεις Ε/Κ και Τ/Κ;
7) Γνωρίζεις ότι οι πρώτοι τουρκοκυπριακοί πυρήνες πληθυσμού δημιουργήθηκαν τον καιρό της τουρκοκρατίας;
8) Γνωρίζεις ότι Ε/Κ και Τ/Κ συμβίωναν ειρηνικά και έκαναν κοινούς κοινωνικούς αγώνες;
9) Γνωρίζεις ότι κάποτε Ε/Κ και Τ/Κ ζούσαν ειρηνικά στις ίδιες περιοχές με ίσα δικαιώματα;
10) Ξέρεις ότι στα 350 από τα 500 χωριά που είχε κάποτε η Κύπρος ζούσαν μαζί Ε/Κ και Τ/Κ;
11) Γνωρίζεις ότι οι Τ/Κ συμμετείχαν με υπουργούς και στα άλλα όργανα του κράτους από το 1960-1963;
12) Γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλοί Τ/Κ αγνοούμενοι και πρόσφυγες μετά τις διακοινοτικές διαταραχές του 1963-1964, το 1967 και το 1974;
13) Πιστεύεις ότι πρέπει ν' αρχίσουν να γίνονται αλλαγές στην Εκπαίδευση για να είμαστε έτοιμοι σε περίπτωση συμβίωσης με τους Τ/Κ;
14) Γνώριζες ότι από το 1963-1974 οι Τ/Κ ήταν αποκλεισμένοι σε πολύ μικρή έκταση γης;
15) Σε περίπτωση επίλυσης του Κυπριακού πιστεύεις ότι η συμβίωση των δύο κοινοτήτων μπορεί να είναι αρμονική;
16) Θα αναγνώριζες το δικαίωμα στους Τ/Κ να συμμετέχουν στην κυβέρνηση ως ισότιμα μέλη του κυπριακού κράτους;
17) Σε περίπτωση διοργάνωσης εκδήλωσης με στόχο τη γνωριμία Ε/Κ και Τ/Κ μαθητών θα παρευρισκόσουν;
18) Θα σου δημιουργούσαν πρόβλημα αν υπήρχαν Τ/Κ στην τάξη σου;
19) Πιστεύεις ότι οι Τ/Κ θέλουν να επιλυθεί το κυπριακό πρόβλημα;
Η απαράδεκτη αυτή ενέργεια ξεσήκωσε πολλές αντιδράσεις μεταξύ καθηγητών , μαθητών , και γονέων οι οποίοι καταδίκασαν την προσπάθεια καλλιέργειας κλίματος ενοχής στους Έλληνες μαθητές για τα <<δεινά που υπέφεραν>> οι τ/κ .
Όλα τα παραπάνω , είχαν σαν αποτέλεσμα την συσπείρωση των Εθνικών δυνάμεων στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ .
Μάλιστα δεν ήταν καθόλου τυχαίο το σύνθημα <<ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ , ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ >> που ακούστηκε στην πορεία Τιμής και Μνήμης για τους ήρωες των Ιμίων , την Κυριακή 1η Φεβρουαρίου , στην Λευκωσία , από τον πυρήνα Νεολαίας της ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου