Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ

Για το σύνθημα «H Κύπρος ανήκει στο λαό της» νομίζω δεν χρειάζεται να γραφτούν πολλά, είναι αυτονόητο. Τώρα για το «H Κύπρος είναι κυπριακή», εδώ πρέπει να καταλάβουν αυτοί που το λένε πόσο γελοίοι και αγράμματοι είναι. Αυτή η ατάκα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Για να ήταν η Κύπρος κυπριακή θα έπρεπε να υπήρχε κυπριακό έθνος και η Κύπρος να ανήκε μόνο στους «Κύπριους εθνοτικά» κατοίκους της και όχι στους υπόλοιπους (μειονότητες και αλλοδαπούς).
Αυτό βέβαια είναι ενάντια στις αριστερές τους πεποιθήσεις περί διεθνισμού.Για το η Κύπρος είναι ελληνική πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Δεν σημαίνει ότι η Κύπρος ανήκει στην Ελλάδα, αφού δυστυχώς δεν υλοποιήθηκε ο μεγάλος πόθος και αγώνας των παππούδων μας να ενώσουν το νησί μας με τη μητέρα Ελλάδα λόγω των γεωπολιτικών συνθηκών. Άρα τι σημαίνει τέλος πάντων;
Η Κύπρος είναι ελληνική σημαίνει ότι ανήκει μόνο στους Έλληνες κατοίκους της και όχι στους τουρκο«κυπριους» και σε οποιαδήποτε άλλη εθνότητα ζει εδώ.
Τώρα λίγη ιστορία: Μια πάρα πολύ σημαντική ερώτηση είναι «ποια είναι η αρχαία Ελλάδα»; Αυτή η ερώτηση θα βοηθήσει να καταλάβει ο κόσμος τι σημαίνει η Κύπρος είναι ελληνική. Πρέπει να μάθουμε όλοι πως όταν μελετούμε ιστορία πρέπει να μπαίνουμε στο μυαλό των ανθρώπων που ζούσαν τότε, με ποια κριτήρια έπαιρναν τις αποφάσεις τους και γιατί ΚΑΙ ΟΧΙ με τα σημερινά δεδομένα.
Η αρχαία Ελλάδα πρέπει να γράφετε «αρχαία Ελλάδα» όπως και το Κουρδιστάν σήμερα «Κουρδιστάν» (μακάρι να ήταν ανεξάρτητο). Η «αρχαία Ελλάδα» δεν ήταν μια χώρα με ένα βασιλιά-ηγεμόνα, αλλά πολλές πόλεις κράτη. Άρα όταν λέμε «αρχαία Ελλάδα» μιλούμε για τις ελληνικές περιοχές(από ανατολικά προς δυτικά) του Καυκάσου, Πόντου, Μ.Ασίας, Κύπρου, Ελλάδας όπως έχουν τα σημερινά της σύνορα (που διαμορφώθηκαν το 1945 με την προσάρτηση των Δωδεκανήσων από την Ιταλία), νότιες περιοχές των Βαλκανίων (περιοχές των σημερινών Σκοπίων και της Βουλγαρίας),νοτίου Ιταλίας(μεγάλη Ελλάδα) και παράλιες αποικίες της μεσογείου στη Γαλλία αλλά μέχρι την Ισπανία. Αυτή ήταν η «αρχαία Ελλάδα».
Επίσης όταν διαβάζουμε ιστορία της Κύπρου και γενικά την ελληνική μας ιστορία πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε πως πρέπει να γνωρίζουμε και ξένη ιστορία για να κάνουμε συγκρίσεις και να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα. Για παράδειγμα ακούμε συνέχεια «Η Κύπρος κατακτήθηκε από πολλούς λαούς», μα καλοί μου άνθρωποι όλες οι χώρες κατακτήθηκαν από πάρα πολλούς λαούς.
Οι μεγάλες αυτοκρατορίες: περσική, ρωμαϊκή, μογγολική, οθωμανική και όλες οι άλλες δεν κατείχαν μόνο μια χώρα. Η έκταση αυτών των αυτοκρατοριών ήταν πιο μεγάλη από ολόκληρη την Ευρώπη. Αλλά και γενικά οι χάρτες μέχρι προσφάτως άλλαζαν κάθε 10 χρόνια!Για τους εθνοβόρους που θα σας πουν «μα ζούσαν και άλλοι λαοί παλιά στην Κύπρο όπως και τώρα δεν ζουν μόνο Έλληνες εδώ» απαντήστε πως μειονότητες υπάρχουν και σε άλλες χώρες αλλά κανένας δεν ισχυρίστηκε πως αυτόματα αυτές οι χώρες αλλοιώνονται εθνολογικά. Άλλωστε σε καμιά χώρα η δημογραφία δεν ήταν 100% ομοιογενείς .
Ειδικά σε ακριτικές ελληνικές περιοχές που γειτνίαζαν με άλλους λαούς όπως Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη, Δωδεκάνησα, Μ. Ασία και Εφτάνησα. Όπως αυτές οι περιοχές λέμε ήταν και είναι ελληνικές έτσι και η Κύπρος. Πρέπει λοιπόν να θυμόμαστε πως η Κύπρος εξελληνίστηκε από πολύ παλιά!
Οι πρώτοι Αχαιοί ήρθαν το 1400 π Χ! Οι ελληνικές πόλεις κτίστηκαν από Αχαιούς και Δωριείς σε τέσσερις ολόκληρους αιώνες 1400-1000 π Χ. Βασίλεια που κτίστηκαν στην Κύπρο από έλληνες βασιλείς σε αυτούς τους αιώνες σύμφωνα με την παράδοση είναι: ο Αγαπήνωρ, ο βασιλιάς της Τεγέας στην Αρκαδία, ίδρυσε την Πάφο (Παλαίπαφο, δηλαδή τα Κούκλια) κι έκτισε και το ναό της Αφροδίτης.
Η ίδρυση αυτή έγινε το 1220 Π.Χ, εγκατέλειψαν όμως την περιοχή το 1200π.χ και μετακινήθηκαν στην Πάφο. Ο Ακάμας, γιος του μεγάλου βασιλιά της Αθήνας Θησέα, ίδρυσε τους Σόλους (Ακαμαντίδα) που διαδέχτηκε μιαν αρχαιότερη, την Αιπεία της όποιας ιδρυτής υπήρξε ο Δημοφών, αδελφός του Ακάμα. Ο εγγονός του Ακάμα, Χύτρος, ίδρυσε τους Χύτρους (Κυθρέα). Η Λάπηθος και η Κερύνεια έχουν ιδρυτές τους ήρωες Πράξανδρο και Κηφέα από την Πελοπόννησο. Το Ιδάλιον (Δάλι) ίδρυσε ο Χαλκάνωρ. Εδώ λατρευόταν η Αθηνά και ο Απόλλων «Αμύκλος» που σχετίζετε με τις Αμυκλές της Λακωνίας. (έχουμε και Σπαρτιάτες αποίκους). Οι Σικυώνιοι ίδρυσαν τους Γολγούς (Αθηαίνου). Το Κούριον ανάγει την ίδρυση του στους Αργείους το 1100 π Χ περίπου. Τη Σαλαμίνα ίδρυσε ο Τεύκρος, γιος του Τελαμώνα και αδελφός του τρομερού Αίαντα. και αυτή η πόλη ιδρύθηκε γύρω στο 1100 π Χ.Ο Αισχύλος στο «ΠΕΡΣΑΙ» γράφει για τη Σαλαμίνα: «Για τη Σαλαμίνα της Κύπρου μιλά ,που η μητρόπολη της ,δηλαδή η Σαλαμίνα το νησί στην Αττική κάτω από τον Πειραιά ,είναι η αιτία αυτών των αναστεναγμών(και των δικών μας σήμερα στα γήπεδα).
Γιατί οι Σαλαμίνιοι της Κύπρου είναι απόγονοι αυτών της αττικής. Λένε δηλαδή πως σαν σφάχτηκε με το ίδιο του το χέρι ο Αίαντας στην Τροία, ο Τεύκρος ο αδελφός του, σαν κατέβηκε στη Σαλαμίνα, την πατρίδα του, δεν έγινε δεκτός από τον πατέρα του τον Τελαμώνα, παρά διώχτηκε από τη Σαλαμίνα, γιατί δεν εμπόδισε τον αδελφό του να σφαχτεί από τον ίδιο τον εαυτό του. Κατέβηκε λοιπόν στην Κύπρο και έκτισε την πόλη που ονόμασε Νέα Σαλαμίνα, με το όνομα αυτής στην αττική. Από τον Τεύκρο πήρε το όνομα της η «Αχαιών ακτή» στα βόρεια της Κύπρου όπου πρώτα-πρώτα άραξε τα καράβια του.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρο πως αφού ο αυτόχθων πληθυσμός της Κύπρου είναι ελληνικός, όπως καταμαρτυρούν η γλώσσα, η ιστορία, η θρησκεία, οι παραδόσεις του και τέλος η φυλετική του φυσιογνωμία, τότε αυτοδικαίως το σύνθημα η Κύπρος είναι ελληνική πρέπει να ηχεί σε κάθε εκδήλωση της νεολαίας.

Σπαρτιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...