Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018

Λαϊκή απαίτηση να κλείσουν τα οδοφράγματα


Τα προβλήματα που δημιουργεί η διάνοιξη των οδοφραγμάτων, το ένα μετά το άλλο, βγαίνουν στην επιφάνεια. Δυστυχώς, με ανοχή των εκάστοτε Κυβερνήσεων από το 2003 (ΔΗΚΟ, ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ), μέχρι σήμερα, αλλά και ΟΛΩΝ των υπολοίπων πολιτικών κομμάτων, κανείς δεν έθεσε θέμα για το κλείσιμο τους.

Μόνο το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) από τότε μέχρι σήμερα, ήταν το μοναδικό Κίνημά που είχε αντίληψη των προβλημάτων που δημιουργούνταν τόσο σε Εθνικό, όσο σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο.
Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα που αφορούσαν την χρήση του αεροδρομίου των κατεχομένων, τις διακοπές στα ξενοδοχεία στα κατεχόμενα, τα καύσιμα και άλλα πολλά, ήρθε μια νέα αντίδραση, αυτή την φορά από την ΣΕΚ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, είναι ένα θέμα που πρέπει να τύχει άμεσου χειρισμού από το κράτος είναι αυτό που αφορά το εμπόριο με τα κατεχόμενα το οποίο άρχισε να προσλαμβάνει ανησυχητικές διαστάσεις.
Πρόσφατα, οι κυπριακές αγροτικές οργανώσεις μετά από πολύωρες συσκέψεις στελεχών τους, κατήγγειλαν πως, προϊόντα τουρκικής προέλευσης αμφιβόλου ποιότητας και χωρίς επαρκή έλεγχο φθάνουν με ευκολία στο τραπέζι των καταναλωτών, ενώ τον Μάρτιο η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων (ΟΕΒ) στο δωδεκάλογο που ετοίμασε για την οικονομία και υπέβαλε στην κυβέρνηση, ζητά να ληφθούν μέτρα, καθότι λειτουργεί αθέμιτα σε βάρος επιχειρήσεων που λειτουργούν στις ελεύθερες περιοχές. Αποκορύφωμα ήταν η πρόσφατη ειδησεογραφική πληροφόρηση σύμφωνα με την οποία γραφεία ταξί, φορτηγά και άλλα εμπορικά οχήματα γεμίζουν πλέον μαζικά καύσιμα μόνο από τα κατεχόμενα με αποτέλεσμα το κράτος – εκτός όλων των άλλων – να χάνει εκατομμύρια από απώλεια φόρων καυσίμων.
Κοντά σε όλα αυτά, δεν μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός ότι μάρμαρα από τα κατεχόμενα με πρώτες ύλες από τον Πενταδάκτυλο τοποθετήθηκαν σε κυβερνητικά κτίρια ή και σε σχολεία υπό το πρόσχημα του κανονισμού της Πράσινης Γραμμής. Εκ των πραγμάτων φαίνεται πως, κάτι δεν λειτουργεί σωστά και οι νόμιμοι πολίτες – καταναλωτές του τόπου αλλά και πολλές εταιρίες είναι θύματα αθέμιτου ανταγωνισμού από αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα τουρκικής ή τουρκοκυπριακής προέλευσης. Φαίνεται πως μέσα από αυτά τα γεγονότα λειτουργεί μια μορφή παραοικονομίας σε βάρος της νόμιμης οικονομίας.
Η κυβέρνηση οφείλει να προστατεύσει αφενός την οικονομία και τα δημόσια έσοδα και αφετέρου να προστατεύσει τους πολίτες και τη δημόσια υγεία από τον οποιονδήποτε διατροφικό εφιάλτη που εισάγεται – κυρίως – από την Τουρκία μέσω των κατεχομένων.
Όσον αφορά τα γραφεία ταξί, και τα άλλα επαγγελματικά οχήματα που γεμίζουν καύσιμα από τα κατεχόμενα, οφείλει η κυβέρνηση να τα κατονομάσει, έτσι ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές οι οποίοι απ’ εκεί και πέρα θα λάβουν ο καθένας τις αποφάσεις του, ανάλογα με το ύψος και το επίπεδο της συνείδησης που διαθέτουν.
Εμείς, ως Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.), εμμένουμε στην πάγια μας θέση να κλείσουν ΑΜΕΣΑ τα οδοφράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δίπλα στους ακρίτες του Ελληνικού Βορρά - Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου

« Να ξέρετε πως αν τρέξουμε να σώσουμε την Μακεδονία, η Μακεδονία θα μας σώσει. Θα μας σώσει από την βρώμα όπου κυλιούμαστε, θα μας σώσ...