Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΛΑΡΝΑΚΑ


Το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.), καλεί όλους τους Συνειδητοποιημένους Έλληνες Κύπριους να παρευρεθούν στην Πορεία ενάντια στην Λαθρομετανάστευση που διοργανώνει το Κίνημα μας στην Πλατεία Ευρώπης (συντριβάνι Φοινικούδων) στην ΛΑΡΝΑΚΑ, απόψε ώρα 19:30.
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΑΣ

Γεια σας,

Καταρχάς συγχαρητήρια για την πορεία που διοργανώνετε απόψε στην Λάρνακα. Επιτέλους κάποιοι βγαίνουν στον δρόμο να διαμαρτυρηθούν για τα τεράστια υπερπρονόμια των λαθρομεταναστών.
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα περιστατικό που έπεσε στην αντίληψη μου.
Δημόσιοι υπάλληλοι απειλούνται ακόμα και με απόλυση από την δουλειά τους, για να μην παρευρεθούν απόψε στην πορεία σας. Λέγονται πολλές κατηγορίες για εσάς στις δημόσιες υπηρεσίες με απώτερο σκοπό να αποτρέψουν και να εκφοβίσουν τον κόσμο να έρθει στην πορεία σας. Πάρα πολλοί συνάδελφοι, έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον να έρθουν απόψε, και να ενώσουν τις φωνές τους μαζί σας, για αυτό τον λόγο άρχισαν οι απειλές, και οι εντολές ώστε να μην παρευρεθεί κανείς, και ότι θα υπάρξουν κυρώσεις σε όσους το πράξουν.
Ότι όμως και να κάνουν, να ξέρετε δεν θα είσαστε μόνοι. Όσες απειλές και αν υπάρξουν δεν θα φιμώσουν. Είναι καιρός κάποιοι να αντιδράσουν, δεν θα τους ανεχθούμε άλλο.
Απόψε ΟΛΟΙ θα είμαστε στο δρόμο μαζί σας, να ενώσουμε τις φωνές σας, με την τελευταία αγνή φωνή που προασπίζεται τα δικαιώματα του Έλληνα Κύπριου, όσες απειλές και αν υπάρξουν.


Με εκτίμηση,
Ένας δημόσιος υπάλληλος


ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


Ονομάζομαι Γιώργος και ζω και ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ στη Λάρνακα , εργαζόμουν σωστά το λέω αφού μόλις πριν 10 μέρες έχω απολυθεί από την δουλειά στην οποία εργαζόμουν.

Ο λόγος προφανής, η οικονομική κρίση μας πλήττει και δεν μπορούμε ,προχωράμε σε απολύσεις για να επιβιώσουμε και τα λοιπά, όμως κανένας από του μετανάστες δεν απολύθηκε μόνο εγώ και ακόμη ένας συνάδελφος που είμαστε Κύπριοι διότι προφανώς στη θέση μας θα προσληφθούν ακόμη δυο μετανάστες οι οποίοι θα κάνουν την δουλειά που είχαμε εμείς με σαφώς λιγότερα λεφτά.
Ο μισθός δεν έφτανε που δεν έφτανε για να ζήσω την οικογένεια μου (την γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά) και έτσι για να εξασφαλίσω τα βασικά για μια αξιοπρεπή διαβίωση αναγκάστηκα και δανειοδοτήθηκα από τράπεζα.
Τώρα χωρίς εργασία και με τα χρέη να τρέχουν την οικογένεια μου να έχει ανάγκες και εγώ να μην μπορώ να προσφέρω σε αυτήν, τι μπορώ να κάνω βγήκα για αγορά εργασίας οι μισθοί άθλιοι οι εργοδότες προτιμάνε τα φτηνά εργατικά χέρια τους μετανάστες και εμείς οι οικογενειάρχες Κύπριοι βιοπαλαιστές μείναμε στο δρόμο με τις οικογένειες μας, και ερωτώ τους κύριους που καθημερινά υπερασπίζονται τα πλουσιοπάροχα δικαιώματα των μεταναστών ΕΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΓΑΘΑ.
Προσωπικά έχω σιχαθεί όλους αυτούς που ακούω και βλέπω το τελευταίο διάστημα σε ράδια και τηλεοράσεις να μιλάνε για τους καημένους μετανάστες και τα δικαιώματα τους ενώ ξεχνούν την ύπαρξη του Κύπριου οικογενειάρχη που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας μέσα σε αυτούς και εγώ.
Απευθύνομαι σε εσάς φίλοι του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.) διότι νιώθω την βεβαιότητα πως θα ακουστεί η φωνή μου και θα γίνει κατανοητή διότι οπουδήποτε αλλού και αν απευθυνθώ η ρατσιστή θα με δουν η φασίστα και όχι σαν άνεργο οικογενειάρχη .
Χαίρομαι για την προσπάθεια που κάνετε να αφυπνίσετε την κοινωνία για πολλά ζητήματα μεταξύ αυτών και το μεταναστευτικό και με βρίσκεται συμπαραστάτη στον αγώνα σας τώρα κατανοώ αυτά που καιρό τώρα λέτε και λυπάμαι που δεν τα είχα αντιληφθεί νωρίτερα, συνεχίστε έτσι και είμαι βέβαιος πως όλο και περισσότεροι θα συνταχθούν μαζί σας διότι είστε οι μόνοι που νοιάζονται πραγματικά για το μέλλον του κόσμου αυτού του τόπου και για τον ίδιο τον τόπο.

Με εκτίμηση,
Γιώργος Λάρνακα
(Άνεργος οικογενειάρχης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...