Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Μήνυμα Χρήστου Παππά στο ΕΛΑΜ

Μήνυμα Χρήστου Παππά στο ΕΛΑΜ
Αδέλφια συναγωνιστές του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.),
Αγαπημένε σύντροφε Χρίστο Χρίστου,
Σας γράφω από το κελί της τιμής, από τη φυλακή που μας έριξαν οι άτιμοι πολιτικοί μας αντίπαλοι εξυφαίνοντας μια άθλια σκευωρία.
Οι προδότες του μνημονίου, όλοι αυτοί που ξεπουλούν τη πατρίδα μας κομμάτι-κομμάτι, εξαθλιώνουν το λαό μας, νόμισαν ότι με φυλακίσεις και διώξεις, με ψέματα και προβοκάτσιες, με στυγνές δολοφονίες, θα μπορούσαν να κάψουν το φρόνημά μας, την απόφασή μας για ελευθερία στον αγώνα μας για μια ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ που να ανήκει στους ΕΛΛΗΝΕΣ.

Δεν αρκούν τα λίγα λόγια, οι λίγες γραμμές ενός μηνύματος, για να σας εκφράσω τις σκέψεις μου, την ακλόνητη πίστη μου στη πατρίδα και τις ιδέες μας, την αποφασιστικότητά μου για αγώνα. Αγώνα μέχρι τη Νίκη. Αγώνα για τη λευτεριά, για την Ελλάδα.
Σας κάνω λοιπόν, μέσα από αυτές τις λίγες γραμμές μια κατάθεση ψυχής. Όταν πέφτει το βράδυ και ακούγεται βαριά η κλειδαριά της σιδερένιας πόρτας, όταν είμαι μόνος και ελεύθερη φτερουγίζει η ψυχή μου και ο λογισμός σε μέρη και πρόσωπα αγαπημένα, να ξέρετε ότι είμαι μαζί σας.
Είμαι μαζί σας στα "φυλακισμένα" μνήματα, στα οδοφράγματα, στη Πάφο που υψώσαμε το μεγάλο ιστό με τη γαλανόλευκη.
Είμαι στο πλευρό σας, στις συγκεντρώσεις, στις ομιλίες, στο τίμιο και ωραίο πολιτικό σας αγώνα.
Κανείς μα κανείς, αγαπημένοι συναγωνιστές δε μπορεί να μου στερήσει τον ελεύθερο λόγο, το ελεύθερο φρόνημα και να φυλακίσει την ελεύθερη ψυχή μου. Μια ψυχή που αγωνίζομαι και μέσα στη φυλακή, όπως έκανα πάντα, να κρατήσω καθαρή και ολόρθη, Θεία και Ελληνική. Εμείς οι Έλληνες εθνικιστές κρατάμε αλώβητες της ψυχές μας, τη πίστη μας και τη τιμή μας σε έναν κόσμο ερειπίων και εξαθλίωσης.
Οι προδότες των κυβερνήσεών μας, σε Ελλάδα – και εννοώ τη κυρίως Ελλάδα, γιατί για εμάς η Κύπρος είναι Ελλάδα - και Κύπρο, έχουν πουλήσει τη ψυχή τους. Όλοι αυτοί οι σύγχρονοι Φάουστ έχουν φυλακίσει την ψυχή τους στην ανομία, στην προδοσία, στο ψέμα και στην συναλλαγή. Αυτοί είναι οι δυστυχείς και οι φυλακισμένοι. Φυλακισμένοι στην απώλεια. Θα τους κρίνει ο Θεός! Αλλά θα τους τιμωρήσει ο λαός! Εμείς!
Ο περήφανος, απροσκύνητος και ακαταμάχητος λαός!
Οι Έλληνες Εθνικιστές σε Ελλάδα και Κύπρο!
Συναγωνιστές κρατήστε γερά το μετερίζι του αγώνα. Δώστε τον ωραίο σας αγώνα σαν νέοι μαχητές του ΔΙΓΕΝΗ για μια ΛΕΥΤΕΡΗ και ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟ !
Συνεχίστε ακάθεκτοι μέχρι την ημέρα που θα ηχήσουν οι σάλπιγγες της ΝΙΚΗΣ μέχρι την ημέρα που θα σημάνουν χαρμόσυνα οι καμπάνες της λευτεριάς και θα πλημμυρήσει εκθαμβωτικά , Ελλάδα και Κύπρο, το φως της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ .
Είμαι μαζί σας!
Πολιτικός Κρατούμενος
Φυλακές Κορυδαλλού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...