Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Αλβανοί ανθρωπόμορφα τέρατα : «Αφού κάναμε καλή μπάζα να το γλεντήσουμε (με τα θύματά μας)»


ImageΤον πέρα από κάθε αρρωστημένη φαντασία τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν οι νεαροί Αλβανοί ληστές – βιαστές περιέγραψαν τα θύματα τους στην Αστυνομία. Τα νεαρά αυτά ανθρωπόμορφα κτήνη παρα το γεγονός ότι μεγάλωσαν και σπούδασαν σε μία κοινωνία ανοχής που της έχει γίνει συστηματική προπαγάνδα για την αποδοχή του διαφορετικού και του ξένου, θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να δείξουν την ευγνωμοσύνη τους κλέβοντας, ξυλοκοπώντας και βιάζοντας ομαδικά ανυπεράσπιστες γυναίκες.
Οι δύο γυναίκες που βιάστηκαν από τους νεαρούς Αλβανούς φαίνεται να περιγράφουν στους αστυνομικούς τους δράστες ως ανθρώπους ψύχραιμους και κυνικούς που έπιναν χυμούς και κάπνιζαν τσιγάρα πριν μαζέψουν τη λεία τους και φύγουν.
Όπως κατέθεσε στην Αστυνομία η 47χρονη γυναίκα που βιάστηκε από τους Αλβανούς


 «...σκεπάστηκα με τα σεντόνια για να μην καταλάβουν πώς είμαι ξύπνια και έκανα πως κοιμόμουν. Μπήκαν στο δωμάτιό μου και άνοιξαν τις ντουλάπες. Πάνω από το κρεβάτι είχα μια ντουλάπα και ο ένας με πάτησε προκειμένου να την ανοίξει. Τότε έβγαλα μια δυνατή κραυγή και κατάλαβαν πως είμαι ξύπνια. Με απείλησαν με μαχαίρι, με ρωτούσαν πού είναι το αμάξι. Απαντούσα πως δεν έχουμε αυτοκίνητο. Αυτός με το μαχαίρι έδειξε προς το δωμάτιο του γιου μου και με ρώτησε τι είναι εκεί. Όταν του είπα, αυτός απειλητικά μου είπε ''ή τα λεφτά ή το γιο σου''. Τους υπέδειξα ένα φάκελο με λεφτά στο σακάκι του άνδρα μου.
Αφού τα πήρε είπε ''αφού κάναμε καλό μπάζο να το γλεντήσουμε''. Ήρθε προς το κρεβάτι, με έπιασε από τους ώμους και με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού με αποτέλεσμα να χάσω τις αισθήσεις μου. Όταν συνήλθα είδα ότι ήταν περίπου πέντε τα ξημερώματα, βρισκόμουν γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου...».
Η 33χρονη αλλοδαπή μητέρα δύο νηπίων, γυναίκα ανώτατου διπλωμάτη την οποία οι νεαροί Αλβανοί την βίασαν, ενώ ο άντρας της και τα παιδία της ήταν κλειδωμένα στο διπλανό δωμάτιο περιέγραψε στους αστυνομικούς όσα πέρασε με τους δύο από τους κατηγορουμένους αφού έκλεισαν την οικογένειά της στην κρεβατοκάμαρα.  Όπως η ίδια περιγράφει : «Κατέβασαν τα παντελόνια τους και μου είπαν να πιάσω τα γεννητικά τους όργανα, όπως και έκανα, αυνα.... τους, μέχρι που εκσπ.... στο στήθος μου, καθ' όσον εγώ δεν φόραγα μπλούζα και από την αρχή είχα τυλιχθεί με ένα σεντόνι». Οι νεαροί -εκτός από δύο- ομολόγησαν στους αστυνομικούς τη δράση τους και μάλιστα ένας από αυτούς λέει «Παραδέχομαι τη συμμετοχή μου σε κάποιες ληστείες. Μου έδιναν 200-300 ευρώ για τη συμμετοχή μου. Όμως για μια ληστεία στου Παπάγου πήρα μόλις 5 ευρώ γιατί η λεία δεν ήταν μεγάλη».
Η 16χρονη κατηγορουμένη στην υπόθεση παραδέχεται πως γνώριζε ότι ο φίλος της και οι άλλοι έκαναν ληστείες και αναφέρει πως τα ΑΚ-47 τα προμηθεύονταν από κάποιον στη Λούτσα. Ο 20χρονος Αλβανός, περιγράφει με ψυχραιμία όσα έγιναν στο σπίτι στη Γλυφάδα με τη γυναίκα και τους συνεργούς του και αναφέρει πως από εκεί πήραν το Μερσεντές.
Αυτό που ανησυχεί τους Αστυνομικούς είναι η μεταχείριση που θα έχουν οι νεαροί Αλβανοί της συμμορίας οι οποίοι δεν συμμετείχαν στους βιασμούς και οι οποίοι μπορεί να εκτίσουν ποινές 3-4 χρόνια μόνο και να βρεθούν στους δρόμους πάλι σύντομα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα πέρασε ομόφωνα από το υπουργικό Συμβούλιο ο περίφημο νόμος για την αντιμετώπιση της «Ξενοφοβίας και του Ρατσισμού» του Χ.  Καστανίδη,  ο οποίος θα προβλέπει ότι
"Όποιος με πρόθεση, δημόσια, είτε προφορικά είτε διά του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή μίσος, κατά ομάδας προσώπων ή προσώπου, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή ή τον σεξουαλικό  προσανατολισμό, κατά τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή η πράξη ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως  άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή τριών χιλιάδων έως δέκα χιλιάδων (3.000 – 10.000) ευρώ".
Τελικά η καλύτερη έκφραση για την περιγραφή της κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και στα μυαλά των κυβερνώντων είναι το περίφημο  «Σφάξε μου Αγά μου να αγιάσω». Αυτή είναι η Ελλάδα σήμερα δυστυχώς, η αποθέωση του μαζοχισμού και του αυτοχειριασμού.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...