Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Ο ‘’ΜΥ FRIEND CHAMPIS’’ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ,... ΤΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ




Τα δύο προηγούμενα σαββατοκυρίακα ο Πρόεδρος Αναστασιάδης την έβγαλε στο παραλιακό κέντρο του ΚΟΤ στο Δασούδι της Λεμεσού. Την μία με τον αδελφό του μαζί με άραβες πελάτες του δικηγορικού του γραφείου και φίλους, και την άλλη μεταξύ άλλων με τον ‘’φίλο του’’ τον Χαμπή Νικολάου τον ‘’My Friend Champis’’ όπως τον προσφωνούσε ο κολλητός του, ο ανεκδιήγητος Δημήτρης Χριστόφιας


Ο ‘’My Friend Champis’’ λοιπόν, του πρώην και νυν Προέδρου της Κυπριακής Μπανανίας, είναι αυτός ο πολύ συμπαθής τύπος με το άσπρο πουκάμισο που εικονίζεται πιο πάνω δίπλα από τον Πρόεδρο. Γεννήθηκε το 1930 στο Ζύγι της Λεμεσού και το 1970 μετανάστευσε στην Νέα Υόρκη των ΗΠΑ. Είναι φανατικό στέλεχος του ΑΚΕΛ, του κόμματος που ανέδειξε, με την βοήθεια του Αναστασιάδη και του Φούλλη, στην Προεδρία της Κύπρου τον γραφικό Χριστόφια,



Βλέποντας πιο πάνω τον Πρόεδρο να απολαμβάνει το ‘’ ICE TEA’’ του στις 10+30 το πρωί (συνήθως το πίνει σε φλυντζάνι με πάγο και όχι στο ποτήρι .....Μην σας παραπλανεί το χρώμα και το εκλάβετε....για ΟΥΙΣΚΙ....) με τον ‘’My Friend Champis’’, εμπνεύστηκα, τους αποθανάτισα και σας τους μεταφέρω. Ο λόγος που εμπνεύστηκα; Πριν από περίπου δύο μήνες, στη θέση που κάθεται ο Πρόεδρος και με περίπου την ίδια παρέα, καθόμουνα εγώ, εγώ ο κοινός θνητός, ο κομπλεξικός, ο κακεντρεχής, ο ψέυτης,ο κουτσομπόλης και βάλε......

Όλοι απολαμβάνουμε την παρέα του συμπαθή  Χαμπή και πέφτει και αρκετή πλάκα και πειράγματα για το κόμμα του και τους δύο φίλους του, πρώην και νυν Πρόεδρο.

Λοιπόν σε κάποιο πείραγμα μου στον Χαμπή τον άκουσα μαζί με άλλους να λεει επί λέξη:

<<Μην λαλείτε πελλάρες ότι το ΑΚΕΛ και ο Χριστόφιας τα πήραν από τον Βγενόπουλο για να του κάμουν πλάτες και να καταστρέψει την Λαϊκή Τράπεζα τζιε την οικονομία. Για το κόμμα του Αναστασιάδη, τον ΔΗΣΥ, έν ξέρω αλλά εμένα το κόμμα μου εν κάμνει έτσι πατταλοδουλιές . Σε ερώτηση μου, γιατί έδωσε ο Βγενόπουλος τότε  μέσω της Focus 1.5 εκ. στο ΑΚΕΛ, είναι κομμουνιστής, είναι μέλος του; ΧΑΜΠΗΣ: Γιατί σιόρ εγώ που δίνω κάθε χρόνο 50000 στο κόμμα, σημαίνει ότι μου κάμνει πλάτες και εξυπηρετήσεις; και συνεχίζει λέγοντας,.... ακούτε ρε παιδιά εγώ μπορεί να είμαι κομμουνιστής και μέλος του ΑΚΕΛ αλλά πάντα έκαμνα τζιε κάμνω παρέα με ούλους.. ακόμα τζιε με πραξικοπηματίες που εν γεμάτο το κόμμα του Αναστασιάδη. Σε ερώτηση κάποιου, μήπως εννοείς το Πρόεδρο Αναστασιάδη; ΧΑΜΠΗΣ: Βεβαίως, ο Αναστασιάδης όμως εν φίλος μου.....Για να σας δώσω να καταλάβετε στην τελευταία επίσκεψη του στην Αμερική μετά που βκήκε πρόεδρος, τον πρώτο που ήθελε να δει ήταν εμένα... και πήγα και τον είδα και κάτσαμε ίσια με 40 λεπτά τζιε μιλούσαμε...και συνεχίζει ο ΧΑΜΠΗΣ: Μόλις μπήκα μέσα θωρώ τον να κρατεί που το ένα σιέρι τον τσιάρο τζιε που το άλλο το Ουίσκι, τζιε ξαπώλησε τα τζιε έβαλεν με μές την αγκαλιά του... τζιε επέμενε να πιούμε μαζί ουίσκι....και συνεχίζει ο Χαμπής: Μεν μασιέσε ρε πελλέ αύριο εν πάω να κάμω κάποια επέμβαση... εν μπορώ να πιώ....εσού ρε πελλέ έκαμες έτσι δύσκολη επέμβαση τζιε πίνεις τζιε καπνίζεις; Εν κορτώσεις νούρον ρε παραίτα. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ: Έλα ρε Χαμπούι μου με φοάσε τίποτα μια ζωή την έχουμε..........>>

Αυτό που δεν χωράει το μυαλό μου είναι, πώς τα καταφέρνει ο Πρόεδρος να καταναλώνει τόσο Ουίσκι από το πρωί καθημερινά και να έχει καθαρή σκέψη και δημιουργικό μυαλό, για να μπορεί....όσο μπορεί και γίνεται...οι ειδικοί ας μας απαντήσουν, να ανταποκρίνεται στα καθήκοντα του; Εγώ σαν Λογιστής που είμαι,άμα είμαι με παρέα και καταναλώσω ένα ποτό, ένα ουίσκι π.χ, το τελευταίο πράγμα που θα θέλω, είναι να με ρωτούν για αριθμούς και γενικά για δουλειά. Αν δε καταναλώσω δύο ουίσκι, τότε το μόνο που θέλω είναι να κάνω χαβαλένα γελώ από ευθυμία και να διασκεδάζω.

Κάποιοι μπορεί να βιασθούν να μου αποδώσουν κακεντρέχεια, η ότι δήθεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον του Προέδρου επειδή αποφάσισα, με το όποιο κόστος, να λεω την αλήθεια στον κυπριακό λαό και στους δεκάδες χιλιάδες που με διαβάζουν για 15 χρόνια. Ουδέν αναληθέστερον. Όσοι με διαβάζουν από το 2000 μέχρι σήμερα, γνωρίζουν πολύ καλά ότι, ανάλογη κριτική για κάθε τι το στραβό, έχω ασκήσει τόσο στον Πρόεδρο Κληρίδη, όσο και στους Τασο και Χριστόφια. Θέλω να σας διαβεβαιώσω για ακόμη μια φορά ότι θα σας λέγω την αλήθεια και μόνον την αλήθεια χωρίς φόβο και με πάθος. Θα καυστηρίαζω κάθε τρελλό, αλλόκοτο και ανώμαλο σε αυτό τον δύσμοιρο τόπο για τον οποίο θυσιάστηκαν δικοί μου άνθρωποι και τον οποίο έχω καθήκον και υποχρέωση να προστατεύω.

Όμηρος Αλεξάνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η υπόθεση Μπελέρη και το συνεχιζόμενο ξεπούλημα της Βορείου Ηπείρου

  Στο ίδιο έργο θεατές… Η αναμενόμενη απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου Κατά της Διαφθοράς (SPAK), που αρνήθηκε το αίτημα του Φρέντι Μπελέρη γ...