Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Είμαι ΕΛΑΜίτης γιατί :


• Είμαι πιστός στις Ιδέες μου και στα Ιδανικά μου επί σειρά ετών

• Γνωρίζω την ευθύνη του Αγώνα και είμαι πρόθυμος να κάνω ό,τι χρειαστεί

• Έχω παραμείνει σε ένα χώρο με πλήρη συνείδηση χωρίς να με διακατέχει κανένα σύνδρομο καταπίεσης  


• Παλεύω καθημερινά για την Πατρίδα μου χωρίς να ενδιαφέρομαι για τις ψυχικές ή σωματικές κακουχίες.
• Η μόνη μου έγνοια είναι να πολεμάω το σάπιο πολιτικό σύστημα και ποτέ μα ποτέ να μη συνεργάζομαι με κανέναν από αυτούς
• Είμαι δημιουργικός γιατί τα Ιδανικά μου είναι αγνά και όχι αποτελέσματα μόδας, ούτε σύνδρομα αναζήτησης ελευθερίας

• Το να θεωρούμαι στρατιώτης είναι τίτλος τιμής για μένα και όχι βρισιά όπως σε όσους διακατέχονται από εγωκεντρικά σύνδρομα

• Την προσωπικότητά μου τη δείχνω με τις πρωτοβουλίες μου στον Αγώνα χωρίς να ζητώ αναγνώριση

• Είμαι ένα με τους συναγωνιστές μου διότι εκείνοι έχουν μπεί μπροστά για εμένα κι εγώ γι’ αυτούς

• Έχω δημιουργήσει ένα κίνημα το οποίο θα αφήσει Ιστορία για τους Αγώνες του

• Δεν θεωρώ τους τουρκο’’κύπριους’’ αδελφούς μου

• Γιατί δεν είμαι ραγιάς και περιμένω από τρίτους να μου δώσουν την Ελευθερία μου.

• Δεν πρόκειται να επιτρέψω σε κανένα να πουλήσει την πατρίδα μου στους τούρκους
• Δεν θα επιτρέψω να θεωρούμε ξένος στην ίδια μου την πατρίδα

• Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να δείξω διαβατήριο για να πάω σε ένα άλλο μέρος του νησιού μου

• Οι πρόγονοί μου δεν αγωνίστηκαν και δεν θυσιάστηκαν για καμιά λύση Ομοσπονδίας και συνομοσπονδίας αλλά για μια Κύπρο , Ελεύθερη , Ελληνική.

• Πιστεύω πως οι Αγώνες και οι Νίκες πετυχαίνονται μόνο με Θυσίες και χύνοντας ΑΙΜΑ.

• Στην Κύπρο υπάρχει πρόβλημα ΕΙΣΒΟΛΗΣ και ΚΑΤΟΧΗΣ και ΟΧΙ πρόβλημα μεταξύ δύο κοινοτήτων.

• Θεωρώ πως τα υπάρχοντα κόμματα δεν είναι ικανά να διεκδηκήσουν τα δίκαια του λαού μας και να λύσουν το Κυπριακό πρόβλημα όπως πραγματικά αρμόζει.

• Αδέλφια για μένα είναι οι Ελλαδίτες και όχι ο κάθε μόγγολος που ήρθε στο νησί σκότωσε, βίασε, λεηλάτησε και ατίμασε τα Άγια χώματά μας.

• Δεν ανέχομαι την διεξαγωγή εμπορίου με τα κατεχόμενα εδάφη μας.

• Πιστεύω στον Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου.

• Δεν φοβάμαι να βγώ στον δρόμο και να υπερασπιστώ την Ιδεολογία μου και να παλέψω για τα δικαιώματά μου.

• Η Ιστορία έδειξε πως ο τόπος αυτός είναι Ελληνικός και αποτελεί για μένα χρέος και σκοπός να αγωνιστώ για να διατηρήσω αυτά που κληρονόμησα από τους προγόνους μου.
Για αυτούς και για άλλους τόσους λόγους είμαι ΕΛΑΜίτης και θα αγωνιστώ μέχρις ότου δω να κυματίζει σε κάθε γωνιά της Μεγαλονήσου υπερήφανη η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ
Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.

Μέτωπο Νεολαίας Ε.ΛΑ.Μ.
Εθνικού Λαϊκού Μετώπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η υπόθεση Μπελέρη και το συνεχιζόμενο ξεπούλημα της Βορείου Ηπείρου

  Στο ίδιο έργο θεατές… Η αναμενόμενη απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου Κατά της Διαφθοράς (SPAK), που αρνήθηκε το αίτημα του Φρέντι Μπελέρη γ...